Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie. Ogłoszenie o naborze nr 76 909 z dnia 13 kwietnia 2021r. Ważne do: 26 kwietnia 2021r.
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 76 909 z dnia 13 kwietnia 2021r.
ważne do: 26 kwietnia 2021r.
WYMIAR ETATU: 1
STANOWISKA: 1
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
radca prawny
w Departamencie Nadzoru I
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Warszawa
ADRES URZĘDU:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Koordynuje w Departamencie proces przygotowywania oraz opiniowania protokołów walnych zgromadzeń, zgromadzeń wspólników oraz uchwał tych organów
- Opracowuje opinie prawne, w szczególności związane z realizacją polityki właścicielskiej Skarbu Państwa
- Opiniuje pod względem prawnym projekty umów i projekty zmian umów oraz innych aktów zawierających oświadczenia woli Ministra
- Opiniuje pod względem prawnym projekty decyzji administracyjnych oraz projekty zgód, oświadczeń
i innych aktów decyzyjnych Ministra - Koordynuje w Departamencie proces opiniowania i opiniuje akty wewnętrzne Departamentu i Ministerstwa, w szczególności przygotowuje i aktualizuje wewnętrzny regulamin organizacyjny Departamentu
- Występuje na wniosek Dyrektora Departamentu w charakterze pełnomocnika procesowego w sprawach
z udziałem Ministra jako organu administracji publicznej oraz jako statio fisci Skarbu Państwa - Uczestniczy w spotkaniach prowadzonych w Departamencie lub w Ministerstwie w celu udzielania wsparcia prawnego
KOGO POSZUKUJEMY
POTRZEBNE CI BĘDĄ (WYMAGANIA NIEZBĘDNE):
- Wykształcenie wyższe prawnicze
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w zakresie obsługi prawnej organów administracji publicznej lub podmiotów gospodarczych
- Posiadanie uprawnień zawodowych radcy prawnego
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość przepisów prawa spółek handlowych
- Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym
- Znajomość ustawy Kodeks cywilny i orzecznictwa sądów w tym zakresie
- Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych
- Umiejętność analizy złożonych procesów i dokonywania ich oceny
- Umiejętność obsługi programów prawniczych (np. Lex, Legalis)
- Umiejętności interpersonalne: komunikatywność, w tym umiejętność wypracowania i prezentacji własnego stanowiska, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, kreatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
CO OFERUJEMY
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Stojaki na rowery
- Miejsce do odświeżenia się
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca przy komputerze. Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
– praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
– miejsce pracy: VI p.,
– budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre – syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
DODATKOWE INFORMACJE
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami
- Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.
- Kandydaci/kandydatki, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji
i Nauki lub nostryfikacji dyplomu - Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych radcy prawnego
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOŁĄCZ, JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
APLIKUJ DO:
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@map.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 76 909 lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 76 909” na adres:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
Ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „DNI-11”
Aplikacje można również przesyłać przez ePUAP lub składać osobiście w kancelarii MAP: Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (22) 695-88-51 lub mailowego na adres: rekrutacja@map.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami
- Dokumenty należy złożyć do: 26 kwietnia 2021r.
- Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze